عشق پررنگ پارت سوم

الینا · 13:15 1400/06/25

برو ادامه 

فردا صبح خانم بوستیه گفت : بچه ها ، امروز شما را به دو گروه تقسیم میکنم هر گروه یک دختر دارد و پسر ، دخترا شما باید به خانه پسر همگروهی تان بروید و چند روز آنجا زندگی کنید و درباره ی موضوعی که می‌گویم تحقیق کنید بهترین گروه که ارائه بهتری بدهد و باهم کنار بیایند همیشه با هم همگروه هستند . خب ، اولین گروه مرینت و آدرین . آلیا به مرینت ضربه کوچکی زد و گفت : خوش‌شانسی ها . مرینت یکم سرخ شد . آدرین خوشحال شد چون با لیدی باگ همگروه بود . کلویی سریع گفت : نمیشه من تو گروه آدرین باشم اگه قبول نکنید به بابا شهردارم زنگ میزنم . و تلفنش را بیرون آورد .
خانم بوستیه گفت : نه ، و همین طور به پدرت یعنی آقای شهردار زنگ نزن او سرش شلوغه و خودش این فهرست را درست کرده و گفته هرکس یا حتی دخترش اگه مخالفت کنه گوش نمیده . کلویی عصبانی شد و رفت . خانم بوستیه گفت : سابرینا برو پیش کلویی خودم بهتون پیام میدم با کی هم گروه هستین ، خب قبل از اینکه بقیه گروه هارا معرفی کنم یادم رفت بگم شما برای کار کردن روی پروژه ۱۰ روز وقت دارید . موارد دیگه ای هم داره که بعدن بهتون میگم ، حالا مرینت و آدرین ، آلیا و نینو ، کیم و کلویی البته کلویی اینجا نیست ، ناتانائیل با الکس ، مکس با جولیکا و بقیه را در گروه ها تقسیم کرد . بعد گفت : از امروز به خانه همگروهی تان می‌روید . امیدوارم پروژه خوبی را ارائه بدید ، خدانگهدار .
بعداز آن وقتی همه رفتند مرینت به تیکی گفت : این خیلی خوبه تیکی من همگروه آدرینم ، اما اگه کار اشتباهی انجام بدم چی .

تموم بای